Autor: admin
Datum objave: 20.05.2015
Share
Komentari:


39. dani satire Fadila Hadžića

Kerempuh,Ilica,31 od 5.lipnja do 19. lipnja,2015.

39. dani satire Fadila Hadžića


http://www.kazalistekerempuh.hr/novosti/39-dani-satire-fadila-hadzica/


http://www.kazalistekerempuh.hr/39-dani-satire-fadila-hadzica/

5.6.

Kerempuh u 20 sati

OTVORENJE 39. DANA SATIRE FADILA HADŽIĆA

SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH, Zagreb

Mate Matišić / Svetislav Basara / Hristo Bojčev: 'KO ŽIV, 'KO MRTAV

Praizvedba

Redatelj: Dino Mustafić

/Predstava izvan konkurencije./

6.6.

Kerempuh u 20 sati

SLOVENSKO NARODNO GLEDALIŠČE NOVA GORICA / Slovenija

Jean Baptiste Poquelin Molière: TARTUFFE

Redatelj: Vito Taufer

/Predstava će biti prevođena./

Noćna scena Kerempuha u 23 sata

HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE Ivana pl. Zajca RIJEKA

Vedrana Rudan: KURVA

Redatelj: Zijah A. Sokolović

/Predstava izvan konkurencije./

7.6.

Kerempuh u 20 sati

TEATAR &td, Zagreb

Bobo Jelčić: KO RUKOM ODNESENO

Redatelj: Bobo Jelčić

9.6.

Kerempuh u 20 sati

TEATAR KOMEDIJA, Skoplje / Makedonija

Aristofan / N. Poplavska: LIZISTRATA (LISISTRATA)

Redateljica: Nataša Poplavska

/Predstava će biti prevođena./

10.6.

Kerempuh u 12 sati

TRIBINA "ŠTO JE GRAD BEZ KAZALIŠTA?"

Voditelj: Aleksandar Stanković

Kerempuh u 20 sati

CRNOGORSKO NARODNO POZORIŠTE, Podgorica / Crna Gora

Dušan Kovačević: URNEBESNA TRAGEDIJA

Redatelj: Veljko Mićunović

11.6.

Kerempuh u 20 sati

SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH, Zagreb

Autorski projekt Olivera Frljića: JAZAVAC U KEREMPUHU

Redatelj: Oliver Frljić

12.6.

Kerempuh u 20 sati

JUGOSLOVENSKO DRAMSKO POZORIŠTE, Beograd / Srbija

Heinrich von Kleist: RAZBIJENI VRČ (RAZBIJENI KRČAG)

Redatelj: Igor Vuk Torbica

Noćna scena Kerempuha u 23 sata

TEATAR RUGANTINO, Zagreb

Ivica Ivanišević: ŽIVOT JE ČUDO

Redateljica: Gordana Gadžić

/Predstava izvan konkurencije./

13.6.

Kerempuh u 20 sati

HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE Ivana pl. Zajca RIJEKA

George Orwell: ŽIVOTINJSKA FARMA

Redatelj: András Urbán

Noćna scena Kerempuha u 23 sata

BINOCULAR TEATAR, Zagreb

Sreten Mokrović / Fernando Pessoa: BANKAR ANARHIST

Redatelj: Borna Armanini

8.6.

Zagrebačko kazalište mladih, Teslina 7, u 20 sati

MESTNO GLEDALIŠČE LJUBLJANSKO / GLEDALIŠČE KOPER / Slovenija

Colin Teevan: ŠVEJK

(po romanu "Dobri vojak Švejk" Jaroslava Hašeka)

Redatelj: Jaka Ivanc

/Predstava će biti prevođena./

Prodaja ulaznica na blagajnama Kerempuha i ZeKaEma.

/Predstava izvan konkurencije./

14.6.

Kerempuh u 20 sati

SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH, Zagreb

Anica Tomić / Jelena Kovačić: MADE IN HRVATSKA

Redateljica: Anica Tomić

15.6.

Kerempuh u 20 sati

GLUMAČKA DRUŽINA HISTRION, Zagreb

Nino Škrabe: U PLAVOM PODRUMU

Redatelj: Želimir Mesarić

16.6.

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu u 19.30 sati

HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U ZAGREBU

Miroslav Krleža: VUČJAK

Redatelj: Ivica Buljan

Prodaja ulaznica na blagajni HNK.

17.6.

Zagrebačko kazalište mladih u 20 sati

TEATAR RUGANTINO, Zagreb

Po motivima eseja Slavenske Drakulić i pričama glumica:

KAKO SMO PREŽIVJELE

Redatelj: Dino Mustafić

Prodaja ulaznica na blagajni ZeKaEma.

18.6.

Kerempuh u 20 sati

POZORIŠTE ATELJE 212, Beograd / Srbija

Peter Quilter: SLAVNA FLORENCE

Redateljica: Đurđa Tešić

19.6.

Noćna scena Kerempuha u 23 sata

TEATAR ERATO, Zagreb / TEATAR &TD, Zagreb

T. Bernhard: VELIKI ODLAZAK

Redatelj: Zdenko Jelčić

/Predstava izvan konkurencije./

20.6.

Kerempuh u 20 sati

IZVJEŠĆE OCJENJIVAČKOG SUDA I DODJELA NAGRADA

TEATROMAN / SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH

5ŽENA.COM

Redatelj: René Bitorajac

KONCERT CHISHCHE LISHCHE

Hajnrih fon Klajst



RAZBIJENI KRČAG

http://jdp.rs/predstave/10240-2/  

Režija: Igor Vuk Torbica Adam Nebojša Glogovac ValterSvetozar Cvetković Gospa Marta RulVladica Milosavljević LihtLjubomir Bandović Fajt TimpelMarko Baćović EvaJovana Gavrilović RuprehtMarko Janketić MargritLazar Đukić

Prevod: Boško Petrović, Prevod kraja: Maja Matić, Scenograf: Branko Hojnik, Kostimograf: Jelisaveta Tatić Čuturilo, Dramaturg: Tamara Bijelić, Aranžer muzike i muzički saradnik: Marko Marić, Koreografija i scenski pokret: Staša Zurovac, 

Ko je razbio krčag gospođe Marte? Ko je mladoj Evi ukaljao ugled? Hoće li njen voljeni Rupreht biti mobilisan? Hoće li seoski sudija Adam moći da otkrije odgovore na sva ta pitanja – baš danas, kada je pao i razbio glavu, a u inspekciju mu dolazi strogi sudski savetnik iz Utrehta? I gde mu se izgubila perika?

Klajstovu zabavnu i slojevitu komediju, jedno od najznačajnijih i najpopularnijih dela nemačkog romantizma, Igor Vuk Torbica postavio je na scenu – uz pomoć prvorazredne podele – s mnogo hrabrosti i mladalačke svežine, plemenitog cinizma i savremenog smisla za humor.

Klajst je blizak pučkom teatru. On Razbijeni krčag u podnaslovu naziva: „vesela igra“. Ako pogledamo Klajsta i vreme u kom je pisao, uz neprikosnovene veličine, kao što su Gete i Šiler, on zapravo predstavlja jednu kontru i jedan usamljeni, individualni glas, koji ne polazi od romantičarskih tema, od kojih polazi većina njegovih savremenika, već ide zaobilaznim, donjim putem, iz naroda, i, ja bih rekao, jednom daleko neposrednijom stazom. On kreće iz seciranja celokupnog društva: i najnižeg njegovog sloja, kao i ljudi sa samog vrha vlasti. Otud tu i seljaci, i sudije, i revizori iz glavnog grada itd. Tako da je to zapravo jedna čitava galerija likova, koji predstavljaju celu zemlju i ceo sistem. I po tome Klajst i jeste autentičan.[...] On je govorio da najveća opasnost od zakona i zadatih normi leži upravo tamo gde se naizgled čini da ih nema. Upravo tamo gde smo toliko u miru sa njima da ih podrazumevamo i kažemo, u redu, to je jednostavno tako i ne dovodi se u pitanje.

(Igor Vuk Torbica, iz intervjua za program predstave)

Tekst sam nameće ideju o nelogičnim „spojevima nespojivog“, pa odatle i težnja da taj potencijal sačuvamo i prenesemo i na scenu. U pitanju je nedefinisani prostor, prostor u kom može i da se spava i da se okolo šetaju neke kokoške koje Adam gaji, da se tu i psuje, i jede, i puši, i penje na sto, i peva, ali i nekome sudi. Sa druge strane, pitanje korupcije i zloupotrebe položaja i pozicije moći staro je verovatno koliko i ljudski rod, pa smo se trudili da ne smeštamo radnju u neki očigledan/konretan vremenski period, iako su, na značenjskom nivou, paralele sa sadašnjim trenutkom svakako uočljive.

(Tamara Bijelić, iz intervjua za program predstave)



Aristophanes' "Lysístrata" at Theater of comedy

http://visitskopje.mk/index.php/component/content/article/17-roksprocket-lists/225-aristophanes-lysistrata-at-theater-of-comedy

Head to theater of comedy located right in the center of the city and see their adaptation of Aristophanes' famous "Lysistrata". 2 more shows are sceduled for 17th and 27th January. Get your tickets ASAP!

Get all the extra information at www.Lysistrata.teatarkomedija.com.mk

Lysistrata is the story of an Athenian woman who will try to do what no one before her dared to think, let alone condemned to implement, and that is to bring together women of different policies (cities) of Greece together with one goal - to oppose the established order (rule outstanding men and war) and to bring peace. Lysistrata will be able to recognize the power of the woman who for centuries has decided to remain subdued, and the area of deepest privacy will reap intimacy / sex as a weapon to it dealt a blow to the entire oligarchy, the unfairness of the system in which the few profit back of all, the need for continuous war - Lysistrata of its cocoon the closed world within the four walls of the fireplace will become stub which is here to create a new direction of public opinion. Lysistrata can be read just as bad about what a woman seen through the prism of one man (Aristophanes is still male writer) and women around the text are presented as gullible promiscuous, superficial, but also must and can not predict that Lysistrata except as described just like a woman, far more important is that a picture of Awaken people (polis) and his voice. For me one of the most important, if not the most important message is: Even when a woman is more a man of all men together, it makes on behalf of peace.

Directed by Natasha Poplavska

Choreography: Olga Panko

Music: Ognen Anastasovski

Costumes: Elena Luka

Stage design: Emil Petro

Light design: Milcho Alexandrov

Cast:

Lysistrata: Jelena Zhugik

Cinesias: Zharko Dimoski

Myrrhine: Nena Dean

Spartan: Edmond Sotir

Calonice: Zorica Stojanovska

Lysistrata

https://vimeo.com/115314642

Lysistrata by Aristophanes, directed by Natasha Poplavska

Theater Comedy Skopje

Where Is Lysistrata Now That We Need Her?

http://www.huffingtonpost.com/judith-hicks-stiehm/where-is-lysistrata-now-t_b_82940.html



Dušan Kovačević – URNEBESNA TRAGEDIJA

http://www.cnp.me/predstave/velika-scena-urnebesna-tragedija.htm

Kako posmatrati životnu prošlost? Da li bi se moglo reći - ostavila je bolne tragove ili je to pitanje jednog vremena koje je za čitavu generaciju bilo frustrirajuće.Odrastati kroz to nevrijeme ispostavi se na kraju kao intrigantno. Kao neobično životno sazrijevanje. Da li je u pitanju socijalistički milje ili postsocijalistički ili tranziciono, liberalno-kapitalističko doba, nebitno je. Gdje god živjeli, u kojim god životnim okolnostima, važno je da se suočimo sa sobom. Svako ima svoj poseban susret sa životom.

Crnogorsko narodno pozorište

https://sr-rs.facebook.com/cnpozoriste

13. мај у 01:31 · Измењено ·

Urnebesna tragedija

Petak i subota, 15. i 16.maj

Velika scena, 20h

Komadi Dušana Kovačevića, i uspješne predstave po kojima su one izgrađene, veliki su i važni jer su slojeviti. Oni ispunjavaju potrebe gledalaca za smijehom, iako iščašenim i gorkim, ali istovremeno nameću suočavanja sa zakopanim istinama. Mićunovićeva „Urnebesna tragedija” iskopava pitanja odnosa prema turobnim devedesetim godinama čije posljedice još uvijek živimo. U ludilu porodičnih odnosa se odražava ludilo društva koje ne pokazuje znake oporavka. Deda Vasilijeve reči „kasno sam se sjetio za život, a prerano za smrt, pa se mučim”, suštinski označavaju život na ovim prostorima. Neprestano čekamo bolja vremena, zaboravljajući da živimo u sadašnjosti koja je zapravo jedina stvarna.

U predstavi koju je režirao Veljko Mićunović igraju: Ana Vujošević, Mladen Nelević, Vule Marković, Nada Vukčević, Branimir Popović, Branka Stanić, Meto Jovanovski, Mišo Obradović i Momo Pićurić.

Odrastanje tokom jednog jedinog dana. Ili je to možda bio tren u kome je prepoznao čovjeka u sebi.

Režija: Veljko Mićunović

Producent: Janko Ljumović

Dramaturg: Slobodan Obradović

Scenograf i kostimograf: Miodrag Tabački

Izbor muzike: Veljko Mićunović

Asistentkinja kostimografa: Lina Leković

Izvršna producentkinja: Nela Otašević

Ruža – Ana Vujošević

Milan – Mladen Nelević

Neven – Vule Marković

Julka – Nada Vukčević

Kosta – Branimir Popović

Rajna – Branka Stanić

Vasilije – Meto Jovanovski

Doktor – Mišo Obradović

Milicioner – Momo Pićurić

Predstava: Urnebesna tragedija (Dušan Kovačević)

https://www.youtube.com/watch?v=CqI4AQUUhcA

Na Velikoj sceni Crnogorskog narodnog pozorišta predstava “Urnebesna tragedija”, po tekstu Dušana Kovačevića, u režiji Veljka Mićunovića.

Crnogorsko narodno pozorište

1117
Kategorije: Kazalište
Nek se čuje i Vaš glas
Vaše ime:
Vaša poruka:
Developed by LELOO. All rights reserved.