39. dani satire Fadila Hadžića
http://www.kazalistekerempuh.hr/novosti/39-dani-satire-fadila-hadzica/
http://www.kazalistekerempuh.hr/39-dani-satire-fadila-hadzica/
5.6.
Kerempuh u 20 sati
OTVORENJE 39. DANA SATIRE FADILA HADŽIĆA
SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH, Zagreb
Mate Matišić / Svetislav Basara / Hristo Bojčev: 'KO ŽIV, 'KO MRTAV
Praizvedba
Redatelj: Dino Mustafić
/Predstava izvan konkurencije./
6.6.
Kerempuh u 20 sati
SLOVENSKO NARODNO GLEDALIŠČE NOVA GORICA / Slovenija
Jean Baptiste Poquelin Molière: TARTUFFE
Redatelj: Vito Taufer
/Predstava će biti prevođena./
Noćna scena Kerempuha u 23 sata
HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE Ivana pl. Zajca RIJEKA
Vedrana Rudan: KURVA
Redatelj: Zijah A. Sokolović
/Predstava izvan konkurencije./
7.6.
Kerempuh u 20 sati
TEATAR &td, Zagreb
Bobo Jelčić: KO RUKOM ODNESENO
Redatelj: Bobo Jelčić
9.6.
Kerempuh u 20 sati
TEATAR KOMEDIJA, Skoplje / Makedonija
Aristofan / N. Poplavska: LIZISTRATA (LISISTRATA)
Redateljica: Nataša Poplavska
/Predstava će biti prevođena./
10.6.
Kerempuh u 12 sati
TRIBINA "ŠTO JE GRAD BEZ KAZALIŠTA?"
Voditelj: Aleksandar Stanković
Kerempuh u 20 sati
CRNOGORSKO NARODNO POZORIŠTE, Podgorica / Crna Gora
Dušan Kovačević: URNEBESNA TRAGEDIJA
Redatelj: Veljko Mićunović
11.6.
Kerempuh u 20 sati
SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH, Zagreb
Autorski projekt Olivera Frljića: JAZAVAC U KEREMPUHU
Redatelj: Oliver Frljić
12.6.
Kerempuh u 20 sati
JUGOSLOVENSKO DRAMSKO POZORIŠTE, Beograd / Srbija
Heinrich von Kleist: RAZBIJENI VRČ (RAZBIJENI KRČAG)
Redatelj: Igor Vuk Torbica
Noćna scena Kerempuha u 23 sata
TEATAR RUGANTINO, Zagreb
Ivica Ivanišević: ŽIVOT JE ČUDO
Redateljica: Gordana Gadžić
/Predstava izvan konkurencije./
13.6.
Kerempuh u 20 sati
HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE Ivana pl. Zajca RIJEKA
George Orwell: ŽIVOTINJSKA FARMA
Redatelj: András Urbán
Noćna scena Kerempuha u 23 sata
BINOCULAR TEATAR, Zagreb
Sreten Mokrović / Fernando Pessoa: BANKAR ANARHIST
Redatelj: Borna Armanini
8.6.
Zagrebačko kazalište mladih, Teslina 7, u 20 sati
MESTNO GLEDALIŠČE LJUBLJANSKO / GLEDALIŠČE KOPER / Slovenija
Colin Teevan: ŠVEJK
(po romanu "Dobri vojak Švejk" Jaroslava Hašeka)
Redatelj: Jaka Ivanc
/Predstava će biti prevođena./
Prodaja ulaznica na blagajnama Kerempuha i ZeKaEma.
/Predstava izvan konkurencije./
14.6.
Kerempuh u 20 sati
SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH, Zagreb
Anica Tomić / Jelena Kovačić: MADE IN HRVATSKA
Redateljica: Anica Tomić
15.6.
Kerempuh u 20 sati
GLUMAČKA DRUŽINA HISTRION, Zagreb
Nino Škrabe: U PLAVOM PODRUMU
Redatelj: Želimir Mesarić
16.6.
Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu u 19.30 sati
HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U ZAGREBU
Miroslav Krleža: VUČJAK
Redatelj: Ivica Buljan
Prodaja ulaznica na blagajni HNK.
17.6.
Zagrebačko kazalište mladih u 20 sati
TEATAR RUGANTINO, Zagreb
Po motivima eseja Slavenske Drakulić i pričama glumica:
KAKO SMO PREŽIVJELE
Redatelj: Dino Mustafić
Prodaja ulaznica na blagajni ZeKaEma.
18.6.
Kerempuh u 20 sati
POZORIŠTE ATELJE 212, Beograd / Srbija
Peter Quilter: SLAVNA FLORENCE
Redateljica: Đurđa Tešić
19.6.
Noćna scena Kerempuha u 23 sata
TEATAR ERATO, Zagreb / TEATAR &TD, Zagreb
T. Bernhard: VELIKI ODLAZAK
Redatelj: Zdenko Jelčić
/Predstava izvan konkurencije./
20.6.
Kerempuh u 20 sati
IZVJEŠĆE OCJENJIVAČKOG SUDA I DODJELA NAGRADA
TEATROMAN / SATIRIČKO KAZALIŠTE KEREMPUH
5ŽENA.COM
Redatelj: René Bitorajac
KONCERT CHISHCHE LISHCHE
Hajnrih fon Klajst
RAZBIJENI KRČAG
http://jdp.rs/predstave/10240-2/
Režija: Igor Vuk Torbica Adam Nebojša Glogovac ValterSvetozar Cvetković Gospa Marta RulVladica Milosavljević LihtLjubomir Bandović Fajt TimpelMarko Baćović EvaJovana Gavrilović RuprehtMarko Janketić MargritLazar Đukić
Prevod: Boško Petrović, Prevod kraja: Maja Matić, Scenograf: Branko Hojnik, Kostimograf: Jelisaveta Tatić Čuturilo, Dramaturg: Tamara Bijelić, Aranžer muzike i muzički saradnik: Marko Marić, Koreografija i scenski pokret: Staša Zurovac,
Ko je razbio krčag gospođe Marte? Ko je mladoj Evi ukaljao ugled? Hoće li njen voljeni Rupreht biti mobilisan? Hoće li seoski sudija Adam moći da otkrije odgovore na sva ta pitanja – baš danas, kada je pao i razbio glavu, a u inspekciju mu dolazi strogi sudski savetnik iz Utrehta? I gde mu se izgubila perika?
Klajstovu zabavnu i slojevitu komediju, jedno od najznačajnijih i najpopularnijih dela nemačkog romantizma, Igor Vuk Torbica postavio je na scenu – uz pomoć prvorazredne podele – s mnogo hrabrosti i mladalačke svežine, plemenitog cinizma i savremenog smisla za humor.
Klajst je blizak pučkom teatru. On Razbijeni krčag u podnaslovu naziva: „vesela igra“. Ako pogledamo Klajsta i vreme u kom je pisao, uz neprikosnovene veličine, kao što su Gete i Šiler, on zapravo predstavlja jednu kontru i jedan usamljeni, individualni glas, koji ne polazi od romantičarskih tema, od kojih polazi većina njegovih savremenika, već ide zaobilaznim, donjim putem, iz naroda, i, ja bih rekao, jednom daleko neposrednijom stazom. On kreće iz seciranja celokupnog društva: i najnižeg njegovog sloja, kao i ljudi sa samog vrha vlasti. Otud tu i seljaci, i sudije, i revizori iz glavnog grada itd. Tako da je to zapravo jedna čitava galerija likova, koji predstavljaju celu zemlju i ceo sistem. I po tome Klajst i jeste autentičan.[...] On je govorio da najveća opasnost od zakona i zadatih normi leži upravo tamo gde se naizgled čini da ih nema. Upravo tamo gde smo toliko u miru sa njima da ih podrazumevamo i kažemo, u redu, to je jednostavno tako i ne dovodi se u pitanje.
(Igor Vuk Torbica, iz intervjua za program predstave)
Tekst sam nameće ideju o nelogičnim „spojevima nespojivog“, pa odatle i težnja da taj potencijal sačuvamo i prenesemo i na scenu. U pitanju je nedefinisani prostor, prostor u kom može i da se spava i da se okolo šetaju neke kokoške koje Adam gaji, da se tu i psuje, i jede, i puši, i penje na sto, i peva, ali i nekome sudi. Sa druge strane, pitanje korupcije i zloupotrebe položaja i pozicije moći staro je verovatno koliko i ljudski rod, pa smo se trudili da ne smeštamo radnju u neki očigledan/konretan vremenski period, iako su, na značenjskom nivou, paralele sa sadašnjim trenutkom svakako uočljive.
(Tamara Bijelić, iz intervjua za program predstave)
Aristophanes' "Lysístrata" at Theater of comedy
http://visitskopje.mk/index.php/component/content/article/17-roksprocket-lists/225-aristophanes-lysistrata-at-theater-of-comedy
Head to theater of comedy located right in the center of the city and see their adaptation of Aristophanes' famous "Lysistrata". 2 more shows are sceduled for 17th and 27th January. Get your tickets ASAP!
Get all the extra information at www.Lysistrata.teatarkomedija.com.mk
Lysistrata is the story of an Athenian woman who will try to do what no one before her dared to think, let alone condemned to implement, and that is to bring together women of different policies (cities) of Greece together with one goal - to oppose the established order (rule outstanding men and war) and to bring peace. Lysistrata will be able to recognize the power of the woman who for centuries has decided to remain subdued, and the area of deepest privacy will reap intimacy / sex as a weapon to it dealt a blow to the entire oligarchy, the unfairness of the system in which the few profit back of all, the need for continuous war - Lysistrata of its cocoon the closed world within the four walls of the fireplace will become stub which is here to create a new direction of public opinion. Lysistrata can be read just as bad about what a woman seen through the prism of one man (Aristophanes is still male writer) and women around the text are presented as gullible promiscuous, superficial, but also must and can not predict that Lysistrata except as described just like a woman, far more important is that a picture of Awaken people (polis) and his voice. For me one of the most important, if not the most important message is: Even when a woman is more a man of all men together, it makes on behalf of peace.
Directed by Natasha Poplavska
Choreography: Olga Panko
Music: Ognen Anastasovski
Costumes: Elena Luka
Stage design: Emil Petro
Light design: Milcho Alexandrov
Cast:
Lysistrata: Jelena Zhugik
Cinesias: Zharko Dimoski
Myrrhine: Nena Dean
Spartan: Edmond Sotir
Calonice: Zorica Stojanovska
Lysistrata
https://vimeo.com/115314642
Lysistrata by Aristophanes, directed by Natasha Poplavska
Theater Comedy Skopje
Where Is Lysistrata Now That We Need Her?
http://www.huffingtonpost.com/judith-hicks-stiehm/where-is-lysistrata-now-t_b_82940.html
Dušan Kovačević – URNEBESNA TRAGEDIJA
http://www.cnp.me/predstave/velika-scena-urnebesna-tragedija.htm
Kako posmatrati životnu prošlost? Da li bi se moglo reći - ostavila je bolne tragove ili je to pitanje jednog vremena koje je za čitavu generaciju bilo frustrirajuće.Odrastati kroz to nevrijeme ispostavi se na kraju kao intrigantno. Kao neobično životno sazrijevanje. Da li je u pitanju socijalistički milje ili postsocijalistički ili tranziciono, liberalno-kapitalističko doba, nebitno je. Gdje god živjeli, u kojim god životnim okolnostima, važno je da se suočimo sa sobom. Svako ima svoj poseban susret sa životom.
Crnogorsko narodno pozorište
https://sr-rs.facebook.com/cnpozoriste
13. мај у 01:31 · Измењено ·
Urnebesna tragedija
Petak i subota, 15. i 16.maj
Velika scena, 20h
Komadi Dušana Kovačevića, i uspješne predstave po kojima su one izgrađene, veliki su i važni jer su slojeviti. Oni ispunjavaju potrebe gledalaca za smijehom, iako iščašenim i gorkim, ali istovremeno nameću suočavanja sa zakopanim istinama. Mićunovićeva „Urnebesna tragedija” iskopava pitanja odnosa prema turobnim devedesetim godinama čije posljedice još uvijek živimo. U ludilu porodičnih odnosa se odražava ludilo društva koje ne pokazuje znake oporavka. Deda Vasilijeve reči „kasno sam se sjetio za život, a prerano za smrt, pa se mučim”, suštinski označavaju život na ovim prostorima. Neprestano čekamo bolja vremena, zaboravljajući da živimo u sadašnjosti koja je zapravo jedina stvarna.
U predstavi koju je režirao Veljko Mićunović igraju: Ana Vujošević, Mladen Nelević, Vule Marković, Nada Vukčević, Branimir Popović, Branka Stanić, Meto Jovanovski, Mišo Obradović i Momo Pićurić.
Odrastanje tokom jednog jedinog dana. Ili je to možda bio tren u kome je prepoznao čovjeka u sebi.
Režija: Veljko Mićunović
Producent: Janko Ljumović
Dramaturg: Slobodan Obradović
Scenograf i kostimograf: Miodrag Tabački
Izbor muzike: Veljko Mićunović
Asistentkinja kostimografa: Lina Leković
Izvršna producentkinja: Nela Otašević
Ruža – Ana Vujošević
Milan – Mladen Nelević
Neven – Vule Marković
Julka – Nada Vukčević
Kosta – Branimir Popović
Rajna – Branka Stanić
Vasilije – Meto Jovanovski
Doktor – Mišo Obradović
Milicioner – Momo Pićurić
Predstava: Urnebesna tragedija (Dušan Kovačević)
https://www.youtube.com/watch?v=CqI4AQUUhcA
Na Velikoj sceni Crnogorskog narodnog pozorišta predstava “Urnebesna tragedija”, po tekstu Dušana Kovačevića, u režiji Veljka Mićunovića.
Crnogorsko narodno pozorište