Autor: admin
Datum objave: 02.09.2020
Share


Davorin Radić: Bezobličje, sličnosti, naličja

u srijedu, 9.9.2020., u Gliptoteci HAZU, s početkom u 19 sati

Glyptothek of the Croatian Academy of Sciences and Arts



 http://gliptoteka.hazu.hr/hr/



Davorin Radić: Shapelessness, similarities, faces



http://gliptoteka.hazu.hr/hr/dogadanja/davorin-radi%c4%87-bezobli%c4%8dje-sli%c4%8dnosti-nali%c4%8dja,2411.html



čast nam je pozvati Vas na otvorenje izložbe akademskog slikara Davorina Radića 'Bezobličja, sličnosti, naličja', 
u srijedu, 9.9.2020., u  Gliptoteci HAZU, s početkom u 19 sati*


Izložba je posvećena akademiku Tonku Maroeviću, koji je ujedno selektor djela i autor predgovora kataloga.


Izložba je otvorena do 4. listopada 2020. godine.

Dobrodošli!
Gliptoteka HAZU


*Otvorenje će se održati na otvorenom, u dvorištu muzeja, u skladu s preporukama Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo

U srijedu, 9. rujna 2020., u dvorištu Gliptoteke HAZU, s početkom u 19 sati*, održat će se otvorenje izložbe akademskog slikara  Davorina Radića “Bezobličje, sličnosti, naličja“. Izložba je posvećena akademiku Tonku Maroeviću, koji je ujedno selektor djela i autor predgovora kataloga.


„Slikar Davorin Radić duboko je uronjen u tradiciju svojega medija, ovjeren i dokazan u klasičnim žanrovima i disciplinama poput krajolika, portreta, mrtvih priroda i figuralnih kompozicija. Međutim i u izvođenju inače konvencionalnih motiva i zadataka (čak sa svjesnim namigivanjem muzejskim predlošcima ili parafraziranjem velikih uzora) odlikuje ga energičan, temperamentan rukopis i dinamičan, razvedeni kolorizam specifičnog registra. U nizu radova prepušta se slobodnim asocijacijama imaginativnih prodora s onu stranu figuracije i mimetizma, a čitave serije slika sasvim su “apstraktnog” karaktera, to jest izvedene su nesputanim duktusom s gustom kromatskom i materičkom reljefnošću. U tim radovima amorfnog ili informalnog predznaka kao da je došlo do sinteze individualnih svojstava, jer je u njima Davorin Radić najčišće progovorio svježim i zvučnim bojama, te živom gestualnošću upravo dramatičnih poteza, a pritom je gotovo instinktivno sačuvao i sugestivnost građenja fantastičnih oblika, odnosno aluzivnost praćenja podsvjesnih, oniričkih tonova.“

From the foreword by academician Tonko Maroević




 

413
Kategorije: Vizualne umjetnosti
Developed by LELOO. All rights reserved.