McCann
http://mccann.hr/about/story/
McCann Zagreb
Zahvaljujući stogodišnjem, visokoprofiliranom kompanijskom nasljeđu i više od 25 godina iskustva u Hrvatskoj, ponosno dokazujemo da agencija McCann Zagreb sa svojim setom specijaliziranih usluga svakodnevno pokušava probiti granice hrvatskog i regionalnog oglašavanja i pronaći najbolji način za komunikaciju istine o klijentovim brandovima, bez obzira na njihovu veličinu.
I&F MCCANN GRUPA JE JEDAN OD VODEĆIH KOMUNIKACIONIH SISTEMA U JUGOISTOČNOJ EVROPI I NORDIJSKOM REGIONU.
http://www.ifmccann.com
I&F MCCANN GRUPA IS ONE OF THE LEADING MARKETING COMMUNICATIONS NETWORKS IN SOUTHEAST EUROPE AND THE NORDIC REGION
For two decades our agencies are helping our international, regional and local clients to grow their brands and businesses.
We represent a dedicated team of more than 650 professionals operating in
12 markets, all of us collaborating to integrate advertising, media management,
relationship management, promotion/event marketing, design, PR, health communications, production, programming and all forms of digital marketing.
McCann Worldgroup
http://www.mccannworldgroup.com
RADOVI
http://mccann.hr/all-work/
Kategorija: Vijesti
http://mccann.hr/category/vijesti/
Prvi u Hrvatskoj, treći u regiji!
http://mccann.hr/prvi-u-hrvatskoj-treci-u-regiji/
McCann Zagreb najuspješnija je hrvatska agencija u 2017. godini i treća u čitavoj regiji, tvrdi Media Marketing, najvažniji regionalni portal specijaliziran za oglašivačku industriju i komunikacije.
Prema rezultatima ostvarenim na festivalima i natjecanjima tijekom 2017., McCann Zagreb se našao u sljedećem društvu u sveukupnom poretku:
New Moment New Ideas Company
Grey Ljubljana
McCann Zagreb
Imago Ogilvy
Studio Sonda Vižinada
McCann Beograd
Pristop
BBDO Zagreb
Senor
Bruketa & Žinić & Grey
Media Marketing: NAJBOLJE KAMPANJE PROIZLAZE IZ DUGOROČNOG ODNOSA KLIJENTA I AGENCIJE
http://mccann.hr/media-marketing-najbolje-kampanje-proizlaze-iz-dugorocnog-odnosa-klijenta-i-agencije/
Agencija McCann Zagreb je na ovogodišnjim Danima komunikacija proglašena Agencijom godine u Hrvatskoj. Zagrebački McCann posluje u sastavu I&F McCann Grupe koja je ove godine obilježila 20 godina postojanja.
McCann Zagreb radi punom parom. Ove su godine realizirali 14 televizijskih kampanja. Izašli su izvan granica Hrvatske i uradili dvije kampanje u Sloveniji, jednu za Loteriju Slovenije, koja je realizirana, i drugu za Gorenje (uskoro treba da krene u realizaciju na deset tržišta). Zajedno sa McCann Podgorica osvojili su natječaj za jednog velikog međunarodnog klijenta za područje Crne Gore. Sve je to potvrda da su organizacijske promjene koje su se dogodile prošle godine dale svoj rezultat.”
PROMJENE SU TEŠKE, ALI MOGU BITI NEVJEROVATNO MOĆNE
http://www.media-marketing.com/intervju-dana/daniel-vukovic-najbolje-kampanje-proizlaze-iz-dugorocnog-odnosa-klijenta-i-agencije/
Agencijski model poslovanja i upravljanja je zreo za promjenu
This article is also available in: English
Piše: Andrea Štimac
Činjenica da sam agencijski stručnjak za oglašavanje već dugo vremena u ovom nestabilnom, neizvjesnom, kompleksnom i dvosmislenom svijetu ponukala me je da počnem raditi nešto po pitanju poslovne kreativnosti, i da promjenim način upravljanja u ekosistemu marketinga i oglašavanja.
Dok je marketing postajao sve složeniji, a od CMO-a se tražilo da urade sve više sa sve manje, poslovni model i menadžment agencija stagniraju već godinama, možda čak i decenijama. Sve je preopterećeno hijerarhijskom kulturom, internom konkurencijom, birokratijom i ekstrinzičnom motivacijom koja ometa poslovnu kreativnost, inovativnost i agilnost. Dodajte tome i ubice kreativnosti, one uobičajene sistematske prakse tako raširene da se rijetko dovode u pitanje.
Pritchard je sada jedan od onih u rastućem horu CMO-a koji poziva na redefinisanje agencijskog modela, navodeći da se oglašavanje nije puno promijenilo kroz decenije, i da agencije i dalje djeluju kao arhaični „Mad Men“ model.
Danas, jedan novi paket organizacijskih elemenata nudi priliku za korak naprijed. Nove tehnologije su umanjile troškove komunikacije i radikalno su promijenile ekonomiju poslovanja. Radna snaga postaje obrnuta piramida, a raznovrsnost talenata treba biti izvor inovacija. To implicira da će način rada i kruta (hijerarhijska) struktura biti zamijenjena mrežama, pa ćemo vidjeti više koordinacije i manje planiranja.
„Kreativnost nije ništa manje zahtjevna i uzbudljiva kada se kreativni proces ogoli od misterije. Najljepše cvijeće raste pod pomnom brigom iz najobičnijeg tla.“ – Herbert A. Simon.
Današnji agencijski model poslovanja i upravljanja je zreo za promjenu. Najznačajnije promjene u agenciji dolaze iz upravljanja društvenim kapitalom i proširene saradnje. Nove komunikacijske tehnologije su ogromna pomoć u tome, ali uspjeh će fundamentalno biti pitanje talenta i organizacijskog upravljanja.
Promjene su teške, ali mogu biti i nevjerovatne.
Agencija ne treba biti opsjednuta time da se iznova definira kroz reorganizaciju, rebrandinga i ekstrinzičnu motivaciju. Odlučne promjene rukovođenja su bolji odgovor – naučiti nove vještine, raspiriti intrinzičnu motivaciju, upariti talente s poslom, osigurati autonomiju u procesu, razbiti silose i slojeve mrežama, njegovati raznolikost za upravljanje brendom, razmisliti o cijenama umjesto troškovima, isporučiti vrijednost, sarađivati više, manje planirati i više koordinirati. Započnite već danas s prvim korakom:
Budite hrabri, agilni i strpljivi, iznova osmislite, i redizajnirajte, budite pozitivni i stvarajte smisao sarađujte i koristite različita znanja efikasno.
Budućnost agencija je u mobiliziranju znanja. Agencija budućnosti je agencija sa strastvenom predanošću da njeguje kreativnost i iskoristi promjene u poslovnom liderstvu.
“Čovjek pronalazi granice njihovim pomjeranjem.” – Herbert A. Simon
TEMA DANA
http://www.media-marketing.com/tema-dana/