Popularnost Andreja Plenkovića, hrvatskoga
Europarlamentarca
Spoznajemo popularnost s uzlaznom stazom hrvatskoga europarlamentaca
mr.sc.Andreja Plenkovića, nositelja HDZ-ove liste na predstojećim izborima za
članove Europskog parlamenta, 25. svibnja, 2014.
Ta spoznaja popularnosti Andreja Plenkovića podsjeća na klasičnu
sociopsihološku zakonomjernost koja
ukazuje da popularna ličnost istodobno treba biti i adekvatno
cijenjena,uvažavana ličnost,jer se tada
tek stvara platforma utjecaja s autoritetom, koji pridonosi da se u sve
širem krugu javnosti pažljivo sluša svaka iakazana riječ kao odraz stava u ime
programa kao smjernica strategije Hrvatske kao članice EU u nailazećem
razvojnom razdoblju do 2020.
Dakle popularno ime i istodobno cijenjeno ime, tvori ravnotežu vrijednosti
koja je najviša razina javne ličnosti u percepciji javnosti i njezina odnosa
spram svih kvaliteta kojima emanira takva utjecajna ličnost, čiji autoritet kao
zdrava osobna i društvena vrijednost, ispunjava političko-diplomatsku javnu
scenu u svakodnevici.
Različite su vrste popularnosti i opsegom i kakvoćom.
Popularno ime s autoritetom je uzor, jer je istodobno i cijenjeno ime, dok
je popularno ime bez autoriteta,bez stvarnog uvažavanja, primjer koji valja
imati na distanci,s odmakom
U tome su kvalitativne razlike u vrstama popularnosti !