Autor: admin
Datum objave: 09.12.2014
Share
Komentari:


Ravnatelji u sastavu Uprave HNK Zagreb

Ivica Buljan.....Nikša Bareza......Leonard Jakovina......Dorijan Naletina

Ivica Buljan,ravnatelj Drame HNK Zagreb

http://hr.wikipedia.org/wiki/Ivica_Buljan

Ivica Buljan (Sinj, 1965.), hrvatski kazališni redatelj

Studirao je političke znanosti, francuski jezik i komparativnu književnost na Sveučilištu u Zagrebu. Za vrijeme studija surađivao je kao novinar u Poletu, Studentskom listu i Startu. Nekoliko godina radi kao stalni kazališni kritičar u Slobodnoj Dalmaciji. Član je uredništva u kazališnoj reviji Novi Prolog, suosnivač teorijskog kazališnog časopisa Frakcija, te suradnik međunarodnih kazališnih revija Primer acto (Madrid), Ubu (Pariz, London), Maska (Ljubljana). Kao dramaturg radio je u Hrvatskoj, Francuskoj i Sloveniji te surađivao na više od dvadeset međunarodnih projekata s redateljima kao što su Vito Taufer, Matjaž Pograjc, Christian Colin, Pierre Diependaele, Jean-Michel Bruyere, Krizstof Warlikowski, Eduard Miler, Ivan Popovski i Robert Waltl. Kao pedagog radio je na projetima Ekperimentalne kazališne akademije u Parizu, Bruxellesu i Moskvi. Gost je predavač na školi La Mamma Ellen Stewart u New Yorku. Profesor je na Nacionalnoj kazališnoj akademiji Saint Etienne u Francuskoj. Predstave su mu gostovale na međunarodnim festivalima u više od 30 različitih zemalja.



Nikša Bareza,ravnatelj Opere HNK Zagreb

http://hr.wikipedia.org/wiki/Nikša_Bareza

Nikša Bareza ,ravnatelj Opere HNK zagreb

Nikša Bareza rođen je 1936. godine u Splitu. U rodnom gradu pohađao je klasičnu gimnaziju i glazbenu školu za glasovir. U Zagrebu studira dirigiranje na Muzičkoj akademiji, a 1. prosinca 1959. godine diplomira ravnajući izvedbom Verdijeva "Krabuljnoga plesa" u HNK-u. Nakon Zagreba na usavršavanje je otišao u Salzburg kod profesora Hermanna Scherchena i Milana Sachsa. Od 1957. godine djeluje kao asistent i dirigent (tadašnjem šefu Milanu Sachsu) Opere u Zagrebu, a od 1965. do 1974. godine bio je i njezin ravnatelj. U tom periodu dobitnik je brojnih nagrada, te istodobno početak europske karijere. Nakon Zagreba odlazi u Operu u Zürichu, te uskoro dirigira popularnim inozemnim ansamblima značajne reputacije poput Nurnberškom filharmonijom, orkestrom teatra Kirov u Lenjingradu, pa potom u Moskvi, Rigi, Minsku, dok 1976. godine u Boljšoj teatru dirigira Verdijevom Aidom. Također nastupa u Staatsoperi u Beču, a u Parizu s ORF orkestrom sudjeluje na tri koncerta u Theater Champes-Elysees.

Sa popularnim orkestrima sudjeluje na brojnim značajnim glazbenim festivalima, a neki od njih su Athens Festival, Wiener Festwochen, Bordeaux Festival, Festival delle Novita Bergamo, Steirscher Herbst Graz, Dubrovačke ljetne igre, Splitsko ljeto, Soeul Festival i mnogi drugi. Također nastupa u velikim Opernim kućama poput Wiener Staatsoper, Hamburg Staatsoper, Opera u Genevi, Teatro Reggio u Torinu, Opernhaus u Zürichu, Opernhaus u Grazu, Teatro La Fenice u Veneciji. 1981. godine u Grazu postaje ravnatelj Opere, njezin prvi dirigent i šef dirigent tamošnje filharmonije[2]. U tom uspješnom glazbenom djelovanju Nikša Bareza postavlja integralne verzije tetralogije Prsten Niebelunga Richarda Wagnera u Grazu, a izvedba je snimljena za austrijsku državnu televiziju ORF, te je proglašena glazbenim događajem sezone.

Od 1991. godine Bareza surađuje sa milanskim simfonijskim orkestrom Teatra alla Scala, te sa njegovim glazbenim direktorom Riccardom Mutijem realizira Wagnerovog Parsifala. Polovicom 1998. godine također u Scali dirigira Puccinijevom operom Manon Lescaut, a potom i Wagnerov Götterdämmerung (Sumrak bogova). Od 1992. ravna sa Simfonijskim orkestrom HRT-a, a od 2001. godine također je šef dirigent Opere i filharmonije "Robert Schumann" u Chemnitzu.



Leonard Jakovina, ravnatelj Baleta HNK Zagreb 

http://www.matica.hr/vijenac/234/Tri%20mušketira%20za%20Balanchinea/

Leonard Jakovina  rođen je 9. studenoga 1981. u Zagrebu. Godine 1997. završio je Školu za klasični balet u Zagrebu u klasi profesora Viktora Ganženka. Diplomirao je na baletnoj akademiji Heinz Bosl Stiftung u Münchenu u klasi profesora Heinza Manniegela. Prvi angažman dobio je 2000. u Bavarskoj državnoj operi, a nakon toga prelazi u Berlinsku državnu operu, u kojoj je danas član baletnog ansambla. Nastupa u mnogim baletima, u koreografijama Balanchinea, Macmillana, Van Manena, Kyliána, Barta, Nurejeva, Ray Barre, Dinka Bogdanića i dr.

Posebno se istaknuo u ulogama Plave ptice u Trnoružici i Mladog dečka u Manon. U HNK u Zagrebu nastupio je u Bajaderi u ulogama Solora i Zlatnog idola, a iznimno je sigurno i uvjerljivo odigrao Apolona u Koreografijama Georgea Balanchinea.

Plesom ste se počeli baviti vrlo mladi...

— Mala plesna grupa u kojoj sam započeo bila je u Zaprešiću, gdje žive moji roditelji. Ubrzo su učitelji vidjeli moj talent i predložili mi da odem u Zagreb, gdje sam u plesnoj školi u Selskoj završio prva tri razreda u klasi profesorice Sablić, a zatim sam u baletnoj školi na Ilirskom trgu završio osnovnu te srednju školu. Kao mladi plesač dobio sam male uloge u HNK Zagreb, gdje me zapazio Dinko Bogdanić. Plesao sam u Don Quijoteu u njegovoj koreografiji, nakon čega mi je predložio da odem na dalje školovanje u München, gdje je on bio profesor pas de deuxa. On je uvjerio i moje roditelje da me puste.

Posljednjih mjeseci moga školovanja, tijekom kojih sam plesao manje uloge u baletima, direktor Bavarske državne opere ponudio mi je ugovor već usred sezone, od 1. siječnja 2000. Pristao sam i bilo mi je jako drago. Dobivao sam manje uloge primjerene mojim godinama, kao što je Mladi dečko u Manon.

Ipak, odlučio sam se okušati i u Berlinu, gdje je Bogdanić bio prvi baletni majstor. Otišao sam na audiciju i prošao te nakon godinu dana u Münchenu prešao u Berlin. Jako sam zadovoljan svojim statusom, a novi mi je direktor Vladimir Malakov za sljedeću sezonu ponudio polusolistički ugovor.

Koliko se razlikuju uvjeti rada u Münchenu, Berlinu i u Zagrebu?

— Svagdje se radi, disciplina kod Bogdanića je kao u Njemačkoj. Jedina je razlika što sam u Njemačkoj imao priliku vrlo mlad raditi s poznatim koreografima, a repertoar je bolji. No, otkako je Bogdanić postao direktor Baleta, i ovdje je repertoar znatno jači.



Dorijan Naletina, poslovni ravnatelj HNK Zagreb

Regional Business Analyst and Project Coordinator at DEKRA usluge d.o.o.

Croatia Market Research Previous DEKRA, Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.,

Predstavljena je i web aplikacija DEKRA HR.net (www.dekra-hr.net ) koja je namijenjena isključivo korisnicima usluga koje DEKRA nudi, a osmišljena je kako bi klijentima omogućila kompletan online uvid u zajedničku poslovnu suradnju. Aplikaciju je predstavio Dorijan Naletina, Regionalni analitičar poslovanja i koordinator projekata u DEKRA-i.  

DEKRA zapošljavanje d.o.o.

http://www.dekra.hr/universalis/176/dokument/promemorijaskonferencije_420304315.pdf

DEKRA HR.net is unique tool aimed for individuals involved in human resource domain. Through several different moduls, this tool gives you information about agency employees, invoices, business cooperation between DEKRA and client and many more.

Education, Faculty of economics and business

1873
Kategorije: Kazalište
Nek se čuje i Vaš glas
Vaše ime:
Vaša poruka:
Developed by LELOO. All rights reserved.