I ovu
umjetnicu koja se stvaralački razvija i
kreativno raste u programima telenovela, od kojih neke prati i hrvatsko
tv-gledateljstvo u programskoj ponudi Tv Doma, prepoznajemo u širokom spektru
njezinih vrlih svojstava koja profinjeno iskazuje u ulogama koje ovih dana
pratimo u izvedbama epizoda tv-serije Zabranjena žena, u kojoj je Susana
Gonzalez protagonistica Cynthia, i u epizodama serije Prave ljubavi, u kojima
se predstavlja ulogom Beatriz Betty Trejo
Prije ovih
paralelno ponudjenih kreacija u spomenutim tv-serijama,uživali smo u liku
Susane Gonzalez koja je vrhunski nastupila u telenoveli povijenoga radoblja
staroga Mexica, Strast (Pasion) o čemu je bilo riječi i na stranicama e-portala
Collegium Hergešić
Dvije uloge koje
pratimo ovih dana ,znače nam prednost u percepciji izražajnog spektra i izbora
stilsko-estetskih pristupa u portretiranju likova – i Cynthie i Beatriz.
Dok je likom
Cynthie njegovano portretirala djevojku slobodnih odnosa prema samoj sebi i
osovini svojega bića, obilježenoj
pretežito nagonskim impulsom koji
je vodi u raspoloženja i izbor logike kojom se lako odredjuje i opredjeljuje za
emocionalno pripadanje ovom ili onom čovjeku čija zanosna pažnja zastaje pred
njom kao izvorom svježe struje života i navještaja zanosnih mogućnosti u relaciji, svojom kreacijom
Beatriz,umjetnica Susana Gonzalez stvara idiličnu sliku odgojene osobe, prebrzo
udane za čovjeka koji je najprije starsno želi i ljubi, a nakon toga postaje
opsesivno posesivan čime truje njihov odnos, osobito osjetljiv jer im odrasta i
sinčić koji počinje osjećati razdor roditelja..U toj složenoj situaciji se Beatriz
okreće potrebi posla, postaje vrstom
tajnice u jednoj modnoj Agenciji u kojoj otkriva i svojega brata Guzmana koji
radi kao tjelohranitelj kćeri vlasnice Agencije...
Suptilna
diferenciranost situacija i odnsoa sestre i brata u radonim satima svakodnevice
i izvan radnoga vremena, pokazuje visoki moral likova i istodobno, posredno,
ukazuje na dobar odgoj i vrijedan izvor stjecanja uvjeta za kvalitetan razvitak
ovih mladih ljudi,bez obzira na njihove rastavljene roditelje, koji su u tim
uvjetima upali u neke oblike plitkih poroka, pa djecu Beatriz i Guzmana,
izložili naporima i težim stazama stasavanja koje su ih brusile i učinile
pouzdanim, dobro izgradjenim osobama. Kasnije se i majka i otac okreću svojoj
odrasloj djeci koju, pokajnički žele vratiti u obiteljski krug, ali je to
složeno i zahtijeva vrijeme,strpljenje,novi emocionalni ulog u odnose koji već
imaju svoj trasirani put i oblike iskaza., pa propušteno nije jednosatvno i
lako ispraviti..Vrlo poučni i vrijedni primjeri u strukturi pretežito laganih
zapleta i ugodjaja telenovele Prave ljubavi ...
Doda li se
kreacijama Susane Gonzalez,uz aktualnu ulogu Cynthie u Zabranjenoj ženi i Beatriz
u Pravim ljubavima, i nedavna kreacija Camile u seriji Strast, kojima ukupno
obogaćuje iskustva i osjetljivost hrvatskoga tv-gledateljstva i osobito
poklonika telenovela, suvremenog sve šire razvijanoga žanra u umjetničkoj
tv-produkciji utjecajne meksičke producentske
kuće Televisa, kao rasadišta dinamično stvaranoga žanra u španjolskom govornom
prostoru suvremenoga svijeta,možemo učiti jezik na jednostavnim izričajnim
strukturama likova u radnji,a jednako pozorno otkrivati modaliteta iskaza
talenata i glumačkoga umijeća osobito protagonista u slojevima zbivanja svakog
od tih ostvavrenja – telenovela, koje nam, posredstvom programa TV Doma, stižu
u svakodnevicu....
Ima li i taj
obilati duhovni izbor tv-ponude, utjecaja i na povećan broj polaznika
španjolsloga jezika u programima škola stranih jezika, kod nas,ne samo u Zagrebu
već i diljem Hrvatske?