TAKUYA SUMITOMO 'Bojao sam se kako će zagrebačka publika prihvatiti azijskog Leonea. Zato sam šminkericu zamolio da mi napravi veće oči'
http://www.jutarnji.hr/globus/Globus-kultura/takuya-sumitomo-bojao-sam-se-kako-ce-zagrebacka-publika-prihvatiti-azijskog-leonea-zato-sam-sminkericu-zamolio-da-mi-napravi-vece-oci/6315310/
Uloga prvog baletnog Leonea bila je, vjerujte mi, vrlo stresan događaj u mojem životu. Doma sam znao pomisliti, shit, pa što će sad biti, kako će ljudi reagirati na to da kultni Krležin lik igra Azijac. Zato sam prije izlaska na scenu šminkericu zamolio da mi poveća oči, da se što manje vidi da sam Japanac. A nakon premijere “Glembajevih” konačno mi je laknulo, čuo sam brojne pohvale. Čak i ako mi ih je netko tek iz kurtoazije uputio, i to je u redu, jer sad mi je bitno u srcu lakše - smije se japanski solist Takuya Sumitomo, koji je impresionirao zagrebačku publiku kreirajući na sceni jednog krajnje pomahnitalog Leonea u prvoj baletnoj inscenaciji “Gospode Glembajevih”, koju je koreograf Leo Mujić priredio prema Krležinoj drami i prozi u zagrebačkom HNK.
U baletu “Gospoda Glembajevi” barunicu Castelli-Glembay plesala je australska solistica Natalia Horsnell, a Ignjata Glembaya portugalski solist Guilherme Gameiro Alves, plesači koji su gotovo desetljeće na zagrebačkoj pozornici i s lokalnom su publikom na “ti”, dok je Sumitomo u Zagrebu tek dvije godine.
Publika ga je, među ostalim, imala prilike vidjeti kao Zlatnog idola u “Bajaderi”, Princa u “Orašaru”, Mercuzija u “Romeu i Juliji”, Vronskog u Mujićevoj “Karenjini”, kao dvorsku ludu i princa u “Labuđem jezeru”, no unatoč iskustvu različitih interpretacija iznenadio se kad mu je povjereno da plesno tumači jednog od najvažnijih likova hrvatske književnosti.
Takuya Sumitomo (solist baleta - velike i srednje uloge)
http://www.hnk.hr/biografije/takuya-sumitomo/
photos
https://www.google.hr/search?q=TAKUYA+SUMITOMO&client=opera&hs=yxr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiMqsD19-TUAhWDuBQKHYw8BTQQsAQIMA&biw=1745&bih=855