Kolarac,Beogard
http://www.kolarac.rs
Velika dvorana Kolarca
http://www.kolarac.rs/koncerti-mesecni-program/
Četvrtak,28. i petak 29. prosinca, 2017 u 20 sati
Novogodišnji koncert Beogradske filharmonije pod ravnanjem Mo Alana Bjelinskog izvodi program: Supereheroji iz holivudskih filmova
Alan Bjelinski
http://www.hnk.hr/alan-bjelinski/
Alan Bjelinski rođen je 1964. godine u zagrebu, gdje je diplomirao dirigiranje na Muzičkoj akademiji, u razredu prof. Igora Gjadrova, a poslije i maestra Pavla Dešpalja. Poslijediplomski studij završio je 1990. godine u razredu maestra Pavla Dešpalja te nastavio usavršavanje kao stipendist Fonda Lovro i Lilly Matačić na Mozarteumu u salzburgu, u razredu prof. Michaela Gielena.
Još kao dječak održavao je pijanističke nastupe sa zagrebačkom filharmonijom, s kojom je suradnju nastavio do danas, ravnajući njihovim najraznovrsnijim programima. uz zagrebačku, nastupao je i s beogradskom i slovenskom filharmonijom te sa simfonijskim orkestrom i zborom hrvatske radiotelevizije, dubrovačkim simfonijskim orkestrom, splitskom i riječkom operom, simfonijskim orkestrom BYU (Utah, SAD), simfonijskim orkestrom RTV-a Slovenije, simfonijskim puhačkim orkestrom OSRH, Udinskim filharmonijskim orkestrom (Italija) i dr.
Surađivao je i ravnao zborom Ivan Goran Kovačić, novosadskim kamernim horom i akademskim zborom Mostar. Odrastajući uz roditelje, istaknute hrvatske glazbenike, odmalena okružen glazbom, dio je svoje profesionalne karijere posvetio i zagrebačkim dječjim zborovima Zvjezdice i Klinci s Ribnjaka te vokalnom ansamblu brevis iz osijeka, a sudjelovao je i u kreiranju i organizaciji edukacijskih programa za glazbenu mladež.
Kao strastven ljubitelj klasike, kojoj teži kao osnovi svojega glazbenog izraza, surađivao je s mnogim renomiranim umjetnicima domaće i inozemne klasične scene, poput Stefana Milenkovića, Michaela Edwardsa, Pavice Gvozdić, Anđelka Krpana, Sare Domjanić, Vesne Podrug, Tomislava Mužeka, Kristine Kolar i drugih. S obzirom na to da pripada rijetkim dirigentima čiji opus uključuje vrlo raznovrsne stilove, surađivao je s najistaknutijim interpretima hrvatske operne scene, ali i ravnao orkestrima na festivalima i događanjima poput Runjićevih večeri, šibenskih Večeri dalmatinske šansone, Božića u Ciboni, omanskih Asian Beach Games, Eurosonga u Oslu, božićnih vip koncerata u zagrebačkome HNK, programa salse te izvedbama na Muzičkim biennaleima Zagreb i koncertima uoči dodjela prestižne domaće nagrade Porin.
Također, gotovo svake godine ravna izvedbama djela svojega oca Brune Bjelinskoga, jednoga od najplodnijih hrvatskih skladatelja, osobito intenzivno radeći na izvedbama svih djela iz njegova opusa.
Uz strane izvođače, surađivao je i s gotovo svim velikim imenima hrvatske estrade, kao što su Tereza Kesovija, Radojka Šverko, Josipa Lisac, Gabi Novak, Arsen Dedić, Oliver Dragojević, kojega je pratio na koncertima u Royal Albert Hallu u londonu, operi u Sydneyju, Carnegie Hallu u New Yorku i drugdje.
Skladao je glazbu za brojne kazališne predstave u različitim hrvatskim kazalištima, primjerice, za balet Žurba duše u izvedbi Zagrebačkoga plesnog ansambla u suradnji s Goranom Bakračem, dramske predstave Daleka zemlja Arthura Schnitzlera u režiji Joška Juvančića i Igra u dvoje Tita Strozzija u režiji Borne Baletića u zagrebačkomeHNK, Karolina Riječka Drage Gervaisa u adaptaciji i režiji Larryja Zappie kojom je ravnao u riječkomu HNK Ivana pl. Zajca. bio jedan od skladatelja za film Transatlantic Mladena Jurana, koji je osvojio četiri zlatne arene i bio hrvatski kandidat za Oscara. Dobitnik je nagrade hrvatskog glumišta za ravnanje baletnom predstavom Mačak u čizmama Brune Bjelinskoga u koreografiji Ljiljane Gvozdenović 2003. te Zlatne arene 2010. za glazbu u filmu Neka ostane među nama Rajka Grlića.
Godine 1990. osnovao je gudački komorni orkestar Windstrings s kojim je u deset godina djelovanja ostvario više od 400 koncerata u zemlji i inozemstvu. Stalni dirigent simfonijskoga orkestra HRT-a bio je od 1991. do 1994. godine, nakon čega djeluje kao samostalan umjetnik.