Autor: admin
Datum objave: 09.04.2013
Share
Komentari:


ZAGREBAČKA FILHARMONIJA ZA MUZIČKI BIENNALE ZAGREB

petak , 12.04.2013. u 19,30


ZAGREBAČKA FILHARMONIJA ZA MUZIČKI BIENNALE ZAGREB

petak , 12.04.2013. u 19,30

 

ZAGREBAČKA FILHARMONIJA ZA MUZIČKI BIENNALE ZAGREB

 

petak , 12.04.2013. u 19,30 sati

 

 

ZAGREBAČKA FILHARMONIJA

 

LUCA  PFAFF, dirigent

 

IVANA  SRBLJAN, mezzosopran

 

VEDRAN  KOCELJ, truba

 

MIA  ELEZOVIĆ, klavir

 

 

 

LUCA  PFAFF, dirigent

 

With great interest the musical world is following the development of Luca Pfaff's career; indeed he is one of the most versatile and interesting conductors of his generation in terms of having an extremely wide repertoire and innovative programs to offer. Luca Pfaff has conducted the most important European orchestras including the French, Belgian, Spanish, Greek National Orchestras, Bayerischer Rundfunk, Südwestfunk, Bamberg, BBC, Northern Philharmonia, La Monnaie de Bruxelles, Bergen-, Helsinki- Philharmonic, Tonhalle-Zurich, Suisse Romande, RAI-Rome, Milan, Turin, Santa Cecilia-Rome, Spanish Broadcasting, Montecarlo, Ensemble Intercontemporain etc. and has conducted at the following Festivals: Helsinki, Lucerne, Lisbon, Madrid, Paris, Strasbourg, the Venice-Biennale, Helsinki-Biennale and others. He frequently conducted productions at Flanders Opera (a.o. the world creation of Giorgio Battistelli's "Richard III"

 

1987-1996 he has been musical director of the "Orchestre Symphonique du Rhin", to which he has contributed remarkable dynamism in conducting original works both symphonic and lyrical at Strassburg, Colmar and Mulhouse.

 

From 1997 he led Masterclasses at the "Conservatoire National Supérieur de Musique" in Paris. He also founded and conducte the Alternance Ensemble in Paris. In 1990 he has been appointed conductor of the CARME Ensemble of Milan and 1992-94 was first guest conductor of the RAI-Orchestra in Turin (Italy). His last recordings dedicated to Bartok, Sibelius, Mozart (Gran Partita), Scelsi, Donatoni and Dusapin have won highest critical acclaim.

 

He conducted the first performance of works by Berio, Bussotti, Cage, Castiglioni, Denisov, Donatoni, Fedele, Feldmann, R.Gerhard, Gorecki, Guerrero, Höller, Ligeti, Lindberg, Maderna, Manoury, Marco, Nunes, de Pablo, Petrassi, Reich, Schnittke, Scelsi, Taira, Tippett, Takemitsu, Xenakis and many other.

 

 

 

IVANA  SRBLJAN, mezzosopran

 

Ivana Srbljan rođena je 1980. godine, a trenutno studira pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu (klasa prof. Vlatke Oršanić). Izdvajaju se njeni nastupi s orkestorom i zborom Muzičke akademije (ciklusi pjesama Wesendonk lieder R.Wagnera i  Rückert lieder G. Mahlera, opera Carmen G. Bizeta  i  opera Čarobna Frula  W. A. Mozarta,  Stabat Mater  K. Szymanowskog te oratorij Ivan Grozni  S. Prokofijeva), orkestrom Orfelin iz Novog Sada (Matthäus Passion J.S.Bacha) i drugi. Od kazališnih nastupa se izdvajaju predstave: Mećava GDK Gavella, Romeo i Julija ’68 kazališta Ulysses, Čarobna frula HNK. Snima glazbu za film Kenjac  A. Nuića, predstavu Kaligula T. Pandura, i dr. Surađuje sa Zagrebačkim orkestrom mladih, Zagrebačkim opernim studijom , HR projektom, nastupa u ciklusima „Mladi za mlade“ i „Virtuoso“.

 

photos

 

http://www.google.hr/search?q=IVANA+SRBLJAN,+mezzosopran&hl=hr&client=opera&hs=LlR&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=9ItdUd_BLrPE4gT-h4HoCg&ved=0CEsQsAQ&biw=1024&bih=651   

 

 

 

VEDRAN  KOCELJ, truba

 

Vedran Kocelj, truba

 

Trubač Vedran Kocelj diplomirao je trubu na ljubljanskoj Glazbenoj akademiji u razredu Stanka Arnolda. Usavršavao se na majstorskim tečajevima kod Johna Wallecea, Boa Nilsona i Eda Carrola. Na natjecanju mladih glazbenika u Sloveniji 1999. godine osvojio je prvu nagradu, a na Međunarodnom natjecanju u Toulonu 2000. godine plasirao se u polufinale. Iste je godine položio audiciju za Omladinski orkestar Gustav Mahler s kojim je na europskoj turneji od 12 koncerata nastupao pod dirigentskim vodstvom Pierrea Bouleza. Zapažene solističke nastupe imao je uz Simfonijski orkestar Hrvatske radiotelevizije, Zagrebačke soliste, Dubrovački simfonijski orkestar, Hrvatski barokni ansambl, Simofnijski puhački orkestar Hrvatske vojske, Zadarski, Varaždinski i Ciriški komorni orkestar. Tom je prigodom surađivao s mađarskim trubačem svjetskog ugleda Gáborom Boldoczkim. Komornim muziciranjem bavi se svirajući u Hrvatskom brass kvintetu s kojim je nastupao u Hrvatskoj, Italiji, Švicarskoj i Kini. Stalan je član Simfonijskog orkestra HRT-a. Redovito snima za potrebe Hrvatskog radija i televizije, a posebno se istaknuo snimkom Concertina za trubu, gudače i timpane Borisa Papandopula.

 

photos

 

http://www.google.hr/search?q=VEDRAN+KOCELJ,+truba&hl=hr&client=opera&hs=c36&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Y4tdUZPyEqWo4gSF7oGwCg&ved=0CDYQsAQ&biw=1024&bih=651   

 

 

 

MIA  ELEZOVIĆ, klavir

 

Mia Elezović

 

http://hr.wikipedia.org/wiki/Mia_Elezović  

 

photos

 

http://www.google.hr/search?q=mia+elezovic+piano&hl=hr&client=opera&hs=9Tm&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zYxdUamEFKPI4ATAhoDoCg&ved=0CD4QsAQ&biw=1024&bih=651  

 

Shin - Ichiro Ikebe: Toward The Voice of J.S .

 

HGZ, Zagreb, 26.svibnja, 2011. 20:00 h

 

http://www.youtube.com/watch?v=yzoip7N5-BY

 

 

Značajke pijanizma Mie Elezović su temeljene na senzibiliziranosti umjetnice za izabrano djelo iz opusa skladatelja kojega uvrštava u svoj koncertni program i  ponudu s razinom kreacije.

To predmijeva osobitu tehničko - interpretativnu izvedbenu osjetljivost, koja se njeguje i razvija opsegom i volumenom umjetnicine erudicije, što je usmjerava duhu epohe, skladatelju i opusu kojemu pripada izabrano djelo.

 

Naznačene osobine, kao vrline, navode umjetnicu na puni respekt slojeva vrijednosti djela iz sloga koncertnoga  programa, za svaku od svojih izvedaba.

U pristupu je, suptilno njegovanog  ritmično - dinamičnog reljefa s postupno i pažljivo razvijanom tonskom slikom izabranoga djela, što je vrijedna podloga za doživljajni raspon kromatskih obilja skladbe koja se predstavlja, s gotovo vizualnom dramaturškom potkom i odjekom u duhu slušateljstva.

 

 

 

The qualities of Mia Elezovic as a pianist are grounded in her artistic sensitivity to a chosen work of a composer that she decides to include in her offer or program of concerts with a certain creativity.

 It supposes a particular technical and interpretational sensitivity of performance, which is cultivated and developed through the scope and volume of its artistic erudition, that directs the performance towards the spirit of its time, of a given composer or of the opus to which the work belongs.

The mentioned qualities, like virtues, prompt the artist to fullyrespect all the layers and values of a work from her composite concert program, in each of her performances.

 

In its approach, her performance takes the guise of a subtly cultivated dynamic and rhythmical surface with the gradually and cautiously developed tonal image of a chosen work, which becomes a rich foundation for an opulent, chromatic range of experiences of a composition that is presented in an almost visual, theatrical pattern, reverberating in the soul of the audience.

 

Davorin Kempf  (Virje, 1947.) na Muzičkoj akademiji u Zagrebu diplomirao je glasovir 1971. (Stjepan Radić), dirigiranje 1972. (Igor Gjadrov), te kompoziciju 1973. godine (Stjepan Šulek). Usavršavao se u kompoziciji (kao stipendist DAAD-a) na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Stuttgartu 1975.-76. (Milko Kelemen, Erhard Karkoschka) te na Musikhochschule Köln 1976.-77. godine (Mauricio Kagel, Joachim Blume, Hans - Ulrich Humpert). Završio je magistarski studij iz kompozicije/glazbe (stipendija: Fulbright) na University of Iowa, Iowa City, SAD (Donald Martin Jenni, Kenneth Gaburo) postigavši 1990. godine akademski stupanj Master of Arts (Music). Godine 1994. i 1997. boravio je (kao stipendist DAAD-a) na kraćim studijima i istraživanjima na Technische Universität Berlin, Elektronisches Studio (Folkmar Hein). Doktorirao je na Freie Universität Berlin, Fachbereich Philosophie und Geisteswissenschaften (Albrecht Riethmüller) 2006. godine. Redovni je profesor na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu (u Odsjeku za kompoziciju i glazbenu teoriju) od 1995. godine. Od 1996. do 2004. godine bio je umjetnički ravnatelj Požeških orguljaških večeri. Od 1. lipnja 2012. u dvogodišnjem je statusu rezidencijalnog skladatelja Zagrebačke filharmonije. Njegove su skladbe izvođene na koncertima i glazbenim festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu (Njemačka, Austrija, Švicarska, Italija, Portugal, Slovačka, Češka, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Francuska, Engleska, SAD, Kanada, Japan, Rusija, Ukrajina, Irska, Belgija itd.) te u različitim radijskim i televizijskim emisijama. Njegovu doktorsku disertaciju Symmetrie und Variation als kompositorische Prinzipien: Interdisziplinäre Aspekte objavila je 2010. godine njemačka izdavačka kuća Books on Demand, Norderstedt. Autor je glazbenih emisija za Hrvatski radio. Predavanja o glazbi održao je između ostalog na Institutu Ruđer Bošković u Zagrebu, Međunarodnom znanstvenom simpoziju CroArtScia2011, Symmetry: Art&Science u Zagrebu, sveučilištima u Iowa Cityju, Grazu, Ljubljani i Mariboru, te na međunarodnim kongresima u San Franciscu, Dublinu i Washingtonu, D.C. Dobitnik je godišnjih nagrada „Josip Štolcer Slavenski" i „Vladimir Nazor" (1986. i 2012.), diskografske nagrade Porin 2011. u kategoriji „najbolja skladba klasične glazbe" te nagrada International Award of Recognition (1991) i Twenty-Five Years Achievement Award (1992) Američkog biografskog instituta.

 

 

Davorin Kempf: Concerto corale, koncert za klavir i orkestar* (narudžba Zagrebačke filharmonije)

 

Mia Elezović, klavir

 

 

 

 

 


 



1189
Kategorije: Glazba
Nek se čuje i Vaš glas
Vaše ime:
Vaša poruka:
Developed by LELOO. All rights reserved.